Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Elitserien - Diskuss

Postat av CLEZ KEND PA FB den 25 September 2007, 13:34
73 kommentarer · 181 träffar
Tjao, är lite intresserad va hockey.. men ja undrar hur de ligger till med er så jag ställer frågan.. vilka lag är mest över respektive underskattade... floppen och "succe laget".

Enligt mig lyder de som följande

Överskattade: Färjestad.. de är ett bra lag men deras fans tror på Sm-guld varenda eviga år :S

underskattade: Mora.. alla experter tippar att de åker ur varje år men ändock har de lyckats tagit sig till slutspel 2 år i rad.. tur? ja kanske men iaf.

Floppen: hv71 värkar enligt min åsikt inte ha mycket till psyke. såg dem flera ggr förra året, de krånglar till de för mycket.. för mcket passningar krånglit glas lir.. inget fysiskt spel.. de ända är väll rå skinnet Lance ward som gör sina idiot grejer då och då.. sen har vi pajjaserna Jämtin och ledin som snackar lite för mycket.

Sm guld vinnarna: Skulle tippa på Linköping / Luleå båda lagen har en stark trupp med bra blanding av individuella spelare och lag spelare.. båda lagen har inte vunnit på länge och har gårr långt de senaste åren..

De var mina synpunkter :)

ta inget personligt de är bara ett "spel"

vad tycker / tror ni??
(inga onödiga p12 kommentarer som "HATA DE LAGET FY FAN FÖR DEM" ha en åsikt ist)

Bjuder på stavfel :)

overNout :)

Löne tak för elitserie spelare?

58 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..