Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

King Arthur - Fråga

Postat av Suppe! den 29 Juli 2004, 15:52
53 kommentarer · 202 träffar
Jag såg nyligen filmen King Arthur, och den var väl bra overall. Men sen mitt i slutscenen så ser jag en grej som är riktigt jävla mystisk och undrar hur det gick till.
Efter ungefär 30 min av filmen så ska Arthur & co rida ut ur muren och genom den stora järnporten, då ser man hur 2 man bankar upp barrikaden med en slägga, och 2 hästar får DRA upp porten för att öppna upp. Rätt logiskt tänkte jag och tittade vidare. När filmen drar sig mot slutet så ser jag dock något mindre logiskt...

När den första armén av infanteri från Saxonerna marscherar in genom muren & dom 2 järnportarna som står öppna, och för den delen lär väga en HEL del så går dom rätt in, och när hela gänget är inne, typ 10m framför porten stängs portarna bakom dom. Min fråga är VEM stänger portarna? Dom är väl inte radiostyrda? Detta är ju lixom medeltiden :D Och en ensam person kan inte ha stängt dom med tanke på att dom väger ju en heeeel del. Så, är det någon som har ett vettigt svar på min fråga så skriv det.

:D
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..