1
Humorn är borta
Postat av VevarN den 21 September 2007, 19:55
26 kommentarer · 26 träffar
De hände nåt jävligt skrämmande för mig igår. Jag har tappat min humor =O jag satt och tog en fika på stan med mina polare. När vi hade tryck ner oss våran milkshake så paserade de en kärring på typ 50+ som snubblade och spilde ut hela sin milkshake på marken( vi satt ute och fikade ) o så kommer de förbi en fjortis. typ 14 år lr nå med sin hund. Och direkt när hunden får syn på milkshaken på marken så börjar hunden rusha mot pölen vilket resulterar till att fjortisen flyger efter hunden och släpas på marken den där biten till milshakepölen.
Alla mina polare brast ut i skratt, men ja fick itne fram ett jävla ljud :S ja visste att de var roligt, men ja kunde inte skratta.
Asså va är de för fel med mig? ingenting är roligt nu. inte ens när ja kollade på nakna pistolen nyss, och alla vet att dem filmerna är rolig. Har kommit fram till att ja kanske inte har min humor kvar för att ja igentligen tyckter synd om den där fjortisen. aja va vet ja
Hjälp mig för fan! ska dra med flickvännen till Simpson the movie imorn. inte så roligt om man sitter där o drar fram lite fakade skratt
För vissa som kan ha missförståt de hela. Jag skrattar inte åt någonting. ingenting asså!
Alla mina polare brast ut i skratt, men ja fick itne fram ett jävla ljud :S ja visste att de var roligt, men ja kunde inte skratta.
Asså va är de för fel med mig? ingenting är roligt nu. inte ens när ja kollade på nakna pistolen nyss, och alla vet att dem filmerna är rolig. Har kommit fram till att ja kanske inte har min humor kvar för att ja igentligen tyckter synd om den där fjortisen. aja va vet ja
Hjälp mig för fan! ska dra med flickvännen till Simpson the movie imorn. inte så roligt om man sitter där o drar fram lite fakade skratt
För vissa som kan ha missförståt de hela. Jag skrattar inte åt någonting. ingenting asså!