Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad är det medvetan jaget

Postat av Prthusakti den 21 September 2007, 19:23
83 kommentarer · 148 träffar
Alla är väl medvetna om att jaget är medvetet om sin omvärld till större ellerr mindre utsträckning.Frågan är dock vad är exakt jaget beläget och varför?

Om jag vore en specifik unik kroppsform skulle det inte vara jag som lever längre efter en omfattande plastik operation FAST det är ju dock så.Det är därför folk utför plastik operationer för att det jaget som har en viss kropp vill ändra på kroppens utformning av olika andledningar.Så frågan Kvartår;Vad är specifikt jaget?Var är det specifikt beläget?Hur uppstår det?Varför försvinner det?Varför försvinner medvetandet i en kroppsdel när blodet stoppas till den delen`?Hur har jaget koppling till medvetenhet om kroppens olika delar via blodet?Hur avläser kroppens sinnes organs impulser?SÅ VAR ÄR ALLTSÅ JAGET BELÄGET OCH HUR?

OM JAG är MIN KROPP hur kan jag då tappa medveten om en kroppsdel bara pga av blodet försvinner?

Om jag är min kropp; varför dör jag när blodet förvinner?Varför är jaget så beroende på

blodets närvaro Ifall jag ÄR Min kropp?!!!

Eftersom jag kan byta blod kan jag ju inte vara mitt blod så HUR HÄNGER detta ihop med jagets existens och medvetandets beroende av Blodets närvaro för att förnimma mina sinnen

och dess sinnesintryck??

Varför uppstår Fantom känslor om fysiskt förlorade kroppsdelar???

Kan man inte korrekt klart och tydligt förklara dessa frågor är man på en nivå av en

Virrpanne ala hönshjärna!!!

Isåfal lDAGS att börja seriöst söka svar på dessa frågor från någon som VET

Utan VIMSIGA svar av andra vimsiga virrpannor!!!!!!

Vad är du in din kropp?

82 personer har röstat
Föregående tråd

83 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 83 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..