Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

yo quiero fumar

Postat av bankelito den 21 September 2007, 12:24
13 kommentarer · 148 träffar
Tjenare Fragbite!

Det var ett tag sedan jag var här, nämligen 610 dagar, 13 timmar och 13 minuter. Anledningen till att jag bryter denna sexiga idletime är att jag behöver er hjälp. Förra fredagen avlade jag ett löfte till en medlem av det kvinnliga könet. Jag lovade att sluta röka. Jag tillhör inte den typen av män som springer omkring och sviker kvinnor från höger till vänster utan jag tror att det är viktigt att man tidigt bygger upp ett förtroende hos dem. Hursomhelst. Hur ska jag kunna hålla detta löfte till henne? Jag har inte rökt en cigarett sedan i lördags men det har inte varit svårt eftersom jag varit upptagen med plugg och dylikt. Det riktigt svåra testet kommer imorgon då jag ska förtära rusdrycker i form av öl. Hur ska jag kunna motstå att ta en ciggis tillsammans med ölen? Hjälp mig!

Och be mig inte att söka i forumet efter liknande trådar. Jag har läst Sartre och anser att varje enskild händelse är unik och hanteras på olika sätt av olika individer, därför är det onödigt, till och med omöjligt, att fråga andra människor som varit i liknande situationer om hjälp.

MVH bankelito

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..