Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandlad/Rättegång

Postat av ladolcepr0n den 21 September 2007, 07:40
56 kommentarer · 153 träffar
Hej!

Jag blev tidigare i sommar misshandlad och har varit på förhör och så hos polisen tidigare i sommar och nu i nästa vecka så är det rättegång.

Jag undrar om det är någon som har varit på rättegång angående misshandel förrut och kan svara på några frågor:

1. Kommer jag att sitta i samma rum/sal som han som misshandlade mig?

2. Kommer jag behöva gå igenom allt som hände igen framför alla som är där?

3. Efter rättegången är klar kommer jag att få veta vem som "vann" på direkten eller kommer det hem i ett brev?

Sen undrar jag lite vad han kan få för straff? Grejen är så att han bor inte långt bort ifrån mig och många av mina kompisar känner honom och han vet vart jag bor och vilka jag brukar hänga med. Och jag har hört att jag och min kompis som ska dit och vittna kommer att bli ännu värre misshandlade av hans storebror och kompis (hans storebrors kompis är skyldig honom ett JÄTTEtjänst för han hjälpte typ honom när han var på rymmen från polisen), att tilläga är att jag vet vem hans kompis är och han är stor och farlig som fan! Helt galen kille!

Jag är jävligt nervös för vad som kommer hända under rättegången och särskilt efteråt, känns inte som att jag kommer vara så taggad på att vara ute på kvällarna längre.. :(

Jaja, tack på förhand FB
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..