Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min Gameboy!

Postat av Becksson den 19 September 2007, 16:36
26 kommentarer · 98 träffar
tjenare ;)

det var såhär att idag när jag var i skolan idag så satt jag som vanligt och spelade mitt gameboy , jag går i nian. hursomhelst hade jag ganska mycket publik för att jag höll på att köra sista fighten mot pokemon mästarna i pokemon gold! (Dom är inte lätta)

När jag var på sista bossen som alla vet är Brody , med sin lvl 90 pichatchu , så kom det fram en tant och skrek

-SLUTA SPELA JÄVULENS SPEL! och jag tänkte bara "

vafan snackar hon om"?

Ja tillslut får jag ju reda på att hon är den kristnaste tanten i hela umeå , och hon hade trott att min charizard var jävulen när jag skulle göra min " fire attack"

hon tog mitt gameboy och slängde det i väggen och sprang , jag sprang såklart efter och hon hade ett ganska stort försprång på mig , och jag märkte att jag hade min tunga biologi bok i handen , så ja sylar boken mot henne och träffar henne på knäet så hon rammlar ner , plötsligt får jag en sjuk lust att ropa

-EN LEGGAD! men jag avstår

och sen springer jag ikapp henne när hon ligger ner , och jag tar hennes mobil ur hennes väska och säger.

-Detta är ersättning för mitt gameboy kärringjäävel

Sen springer jag till min moppe och åker till pantbanken och byter in mobilen mot en fet summa pegnar (det var en modärn mobil) jag får c.a 4000kr för den, och jag går raka vägen och köper ett nytt gameboy och sen får jag ca 3 tusen kronor över :D

vad tycker ni , gjorde jag rätt som snodde mobilen av kärringen?

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..