Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min födelsedag ;D (tangentbord)

Postat av Exajjer den 17 September 2007, 17:17
24 kommentarer · 188 träffar
Hallau fb!

Rubriken kanske lät för jävligt men men.. xD

Mitt tangentbord e helt cp. Senast jag var på lan gick det hur bra som helst (som det brukar göra). Men sen när ja kommer hem så funkar det först inte.
Sen när jag kopplar in det för hundra gången så funkar det fint fint. Men bara en sak, När jag startar den hörs det som om att hela tangentbordet trycker på en knapp (ni vet när det låter när man trycker ner 10 tangenter samtidigt). Men iaf, jag kom på att det var just g-knappen som cpa. (det sluta pipa när man trycker backspace några gånger)
Nu kan jag inte skriva g, så jag måste gå in på Teckenuppsättning och kopiera g.
Vi har försökt med allt men det funkar inte.

-> Men detta är inte om tråden, utan som tur som jag har så är det snart min födelsedag ^^.
Så mina föräldrar frågar om vilket tangentbord jag önskar mig haha xD.

Så nu e det till er FB.
Kan ni hitta ett tangentbord med dessa krav?:
1. Det ska inte va mjuka äckliga tangenter (har ett gammalt Windows tangentbord atm så jag e ganska van).
2. Det ska va snyggt. (blå färg som vissa har i bakgrunden på tangentbordet kvittar).

Har kollat på max-fps men vet inget om tangentborden där, eftersom ja inte har testat några.

Ni kan gärna också länka till vad ni har, men huvudsaken e att det inte är för mjuka tangenter.

tack på förhand (a) ^^

HörZ!

// Exire

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..