Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

USB portar (problem)

Postat av RytM den 17 September 2007, 00:22
3 kommentarer · 28 träffar
Hej, nu är det så att jag har ominstalerat Windows för att försöka få bort problemet med att usb portarna på min dator inte fungerar.

Jag lånade min kompis externa hårddisk och kopierade all musik samt alla filmer jag hade på datorn, jag gjorde detta via usbn. (Observera att detta gick utmärkt).
Nu när jag har ominstalerat Windows och ska lägga in all musik och alla filmer så uppstår problemet som jag hade innan.

Problemet är att efter att datorn har hittat den externa hårddisken och börjar kopiera alla filer från den till datorn, så står det efter några minuter att filen som den kopierar till datorn inte kunder kopieras. Där med avslutas kopierandet och hårdisken kan inte hittas för ens man drar ut usb sladden och stoppar in den igen. Om man försöker sig på att kopiera då så händer samma sak igen. Inte nog med det så är datorn väldigt seg och konstig när man stoppat in den externa hårdisken.

Det sker även ett liknande problem när jag ska kopiera bilder från min digitalkamera till datorn.

Saker som jag testat för att lösa problemet:
- uppgraderat ram minnet till 1.5 GB
- Installerat samt kollar drivrutinerna till usb portarna
- Ominstalerat windows
- Kollat så att externa hårdisken är korrekt installerad

Jag skulle vara mycket tacksam om det är nån som vet hur jag kan göra för att lösa detta jobbiga problem.

Tack för ni tog er tid att läsa igenom detta!
Hoppas nån av er har ett svar som kan hjälpa mig!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..