Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPod Touch, YES!

Postat av animuL den 16 September 2007, 19:49
41 kommentarer · 234 träffar
Äntligen hittade jag precis vad jag letat efter. När jag köpte min w880i blev jag besviken på mig själv för att jag inte väntade lite till o köpte iPhone då jag var gryyyymt sugen på den.

Den har ju alla fräna grejjer och ser så cool o fräsh ut. Idag surfade jag lite och hittade iPod Touch. Det är en media spelare som ser precis ut som iPhone och har samma funktioner förutom att det inte är en telefon.

Det passar mig perfekt eftersom jag precis köpt en ny telefon och vill bara ha det som iPhone levererar i mediaväg. Jag är överlycklig och beställde 16gb versionen. Den levereras den 28 september med gratis gravyr på baksidan.

Är det ngn mer som har koll på den här gadgeten som kan berätta lite för och nackdelar? Självklart kmr den här kvällen gå åt att söka rent internet om reviews och liknande saker.

Själv tror jag det här kmr bli en hit då den är "billig" för att vara en så pass avancerad iPod och inga extra kostnader som det är på en iPhone. Du betalar din summa och så är den din, för alltid.

En iPhone måste man ju betala räkningar (självklart) och massor andra utgifter. Hur som helst, iPod Touch är min nya kärlek!

Har du eller ska skaffa en iPod Touch?

138 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..