Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstig gäst HJÄLP!

Postat av Bunzaii den 16 September 2007, 00:23
8 kommentarer · 277 träffar
Hej och god kväll!

JAG ÄR 100 % SERIÖS!

Snälla hjälp! :/

{för er som inte fattar så bra:

har en gäst som kollar på porr på min data hur ska jag få han sluta, jag vill inte säga till han för att de är skämmigt så jag vill typ göra så han inte kan öppna internet på datan hjälp mig o förklara hur }

Det är så min farsas kompis va här för nån månad sen och ibland så lånade han min dator efter han lånade så såg jag att han hade vart inne på porr och såna hemsidor typ sex punkt com och hade nåra filer på skrivbordet, och jag tror att det var de som påverkade min dator lite.

Jag fick formatera om, och det var inte första gången han va inne på porr han va inne flera gånger.

Nu är han här igen... Jag hatar han skit mycket men jag leker snäll då jag har sagt till mina föräldrar o syskon de tycker han är äcklig osv. Men min pappa har inte sagt så mycke.

Allså min pappa gillar inte han men han ringer min pappa hela tiden för låna pengar och få hjälp.

Sedan sa han att han behövde min dator klockan 10.

Då sa jag kanske han sa att han skulle prata med en kompis från Yahoo dvs prata med tjejer och kolla på porr..

Han sa jag är gäst låt inte min kompis bli sur på mig.

Då sa jag min dator gick sönder förut jag va tvungen ha den på lagning i 4 veckor så jag lånar inte ens ut till min pappa men kanske.Jag kommer inte ens låta nån väcka mig kl 10 för att sitta vid datorn.

Han är riktig pervers, jag såg nyss på hans mobil han fick sms där de stog" Pis va äcklig du är "

Jag måste göra så internet inte funkar eller nåt asså via datorn inte via router & modem.. så hur ska jag typ blocka allting på firefox & explorer?

tack för alla vettiga svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..