Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Virus eller Drivers?

Postat av Lappis30747 den 27 Juli 2004, 15:14
3 kommentarer · 234 träffar
Mitt Problem är att datorn laggar eller snarare fryser till ibland.. men det är inte det vanliga lagg/fryset då man t.ex. ska klicka på en fil medans datorn laddar och sen tar det kanske 1-2 sek innan den blir "highlight".. utan det är som att inget händer under 2-3 sek.. Jag körde en virusscan igår med Norton och fick upp runt 20 hot.. jag fick bort 16 och dom som var kvar var adaware enligt norton.. Sen installerade jag nya drivers tilll musen och det var då jag började märka att datorn låser sig då och då.. sedan avinstallerade jag driversarna till musen men det hjälpte inte.. någon som har haft liknande problem?

Virus eller Drivers? Kanske borde tilllägga att jag bara kan köra Norton så jag vet inte om jag har fler virus på datorn som norton inte kan hitta.. så jag prövade Housecall men då låser sig datorn direkt när jag startar det..
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..