Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fear Factor SVERIGE

Postat av KNAS den 13 September 2007, 21:23
27 kommentarer · 1 851 träffar
shennare alla fragbajsare.
Nu ska jag berätta om den mest äckliga dagen i mitt liv. Jag och mina 2 polare gick hem från skolan och snackade om Fear Factor.
När vi var hemma hos mig så såg vi att det låg en död fågel bredvid min trappa. Mina polare och jag brukar säga typ; om du gör de så får du så mycket pengar och ena med det tredje hela tiden. Så min polare säger att jag får 500 spänn om jag käkar en del av den döda fågeln.
Jag skrattar och säger nej, då säger den andra 1000 spänn av oss var! vilket blire 2000 och jag som har väldigt ont om cash och dum i huvudet säger jag ja. Och min polare tar fram plastpåsen som suttit fast under sadeln på hans cykel och petar ner fågeln med en pinne ner i påsen.
Han lägger den döda fågeln i min mixer och börjar mixa fågeln.

Jag vet inte hur jag bara kunde göra det, dom hälde upp lite i ett glass och jag hällde sanbbt i mig det, utan att tänka, utan att fundera, utan att känna. Jag spyr rakt ut på golvet direkt.

Och nu sitter jag vid datorn meden handduk och en hink oc hspyr varannan sekund FAST med 2000 KRONOR.
Nu inser jag att det inte var värt det men gjort är gjort.

Nu undrar jag om ni här på fb har gjort nått roligt, äckligt eller pinsamt för pengar ?

/ Pease 0ut
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..