Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fisher's bravader..

Postat av THE AVIATOR den 13 September 2007, 13:47
125 kommentarer · 268 träffar
Warning!

Denna tråden handlar om en random, så om du ser dig själv som kändis och bästa i världen på allt så ska du trycka på en annan tråd

Warning!

Kära fbare, nu ska jag berätta om en svindlare och mytoman som försökt lura folk jävligt länge nu.

Allt började med att vi mötte Fisher i en cup, vi visste redan innan att fisher och co satt med årets fusk så vi visste vilka demos vi skulle kräva.

Efter att förlorat matchen mot dem så ber vi om demos, vi får inte ett enda demo och admin tillhör den skaran som fisher älskar att rövslicka.

Efter det så vare inte så mycket, tills en dag då jag ser fisher göra en tråd om hur bra EAC playstar är.

Jag konfronterade uppgifterna som han hade ljugit om och det visade sig att Playstars EAC var exakt likadan som alla andras, förutom att Gotserved servrarna var sämst.

Fisher ljög och ljög.. han sade att han hade nummret till "xliqz^" ( mannen bakom Timsu & EAC ) och att han även kände till hans kompisar. Snabbt som få frågade jag xliqz om detta och han sade "Nej, har varken gett han mitt nummer eller snackat med han över något voice program, bara genom irc. Han känner inte mina kompisasr.)

Fisher sade också att PLaystar EAC var updaterad och att xliqz hade gjort en kod åt bara Playstar, vilket inte stämde heller.

Vad tycker ni? Ska folk kunna beete sig på det sättet för att få lite "fame"?

När han kommenterar tråden, lägg märke till killens svenska.

Enligt fisher så spelar han med xliqz hela tiden, och att xliqz hatar mig.

(17:26:01) (Dabro) sorry that im asking u this

(17:26:07) (Dabro) but the guy is being really annoying

(17:26:36) (hV`xliqz) i have never played with him

(17:26:39) (hV`xliqz) nor i hate you, why would i

(17:28:32) (hV`xliqz) i havent played with fisher
Föregående tråd
Nästa tråd

125 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 125 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..