1
Hemsk situation!
Postat av lets_Dance_ den 12 September 2007, 23:13
56 kommentarer · 89 träffar
Vad skulle du ha gjort?
Du har just börjat träffa en riktigt intressant och Het tjej.
Ni har bestämt träff ..
Hon hennes pappa kommer och hämtar upp dig .. och ni åker hem till henne.
Under tiden ni åker så kläcker hennes pappa "Va i helvete är de för nått som luktar"?! ..
De hugger till i bröstet på dig och du tänker "Tänk om de är jag" ..
Efter några minuter så kläcker din "Flickvän" .. "Ja, Nu känner jag de oxå, De luktar skit" ..
Ni kommer hem till henne .. och ni går in på hennes rum .. Lukten är fortfarande kvar .. Ni börjat små prata lite .. Hon släcker lyset .. slår på lite skön lugn musik .. och lägger er i hennes nybäddade säng och myser lite ..
Helt spontant så måste du verkligen gå på toa "Jag kommer strax .. Jag måste bara gå på toa" .. Okej, Andra dörren till vänster säger hon.
Du går i rask takt mot toaletten.. Går in, Låser dörren och drar ner byxorna.
NEJ!!.. De har visst hänt en liten olycka.. Och de är inte så liten heller.
Vad hade du gjort i denna situation?
............................ ...............
Hade du:
1. Försökt torka bort de hela / tvättat bort.
2. Rotat i familjens tvättkorg och roffat åt dig ett par svettiga kalsonger av familjens pappa.
3. Hoppat ut genom fönstret & sprungit därifrån.
4. Dragit på dig byxorna & gått in till henne o vräkit ur dig - "Du!, Jag har skitit ner mig, Och ja måste sticka hem och duscha"
5. försökt smyga ut genom den långa korridoren och gått hem.
............................ .................
Du har just börjat träffa en riktigt intressant och Het tjej.
Ni har bestämt träff ..
Hon hennes pappa kommer och hämtar upp dig .. och ni åker hem till henne.
Under tiden ni åker så kläcker hennes pappa "Va i helvete är de för nått som luktar"?! ..
De hugger till i bröstet på dig och du tänker "Tänk om de är jag" ..
Efter några minuter så kläcker din "Flickvän" .. "Ja, Nu känner jag de oxå, De luktar skit" ..
Ni kommer hem till henne .. och ni går in på hennes rum .. Lukten är fortfarande kvar .. Ni börjat små prata lite .. Hon släcker lyset .. slår på lite skön lugn musik .. och lägger er i hennes nybäddade säng och myser lite ..
Helt spontant så måste du verkligen gå på toa "Jag kommer strax .. Jag måste bara gå på toa" .. Okej, Andra dörren till vänster säger hon.
Du går i rask takt mot toaletten.. Går in, Låser dörren och drar ner byxorna.
NEJ!!.. De har visst hänt en liten olycka.. Och de är inte så liten heller.
Vad hade du gjort i denna situation?
............................ ...............
Hade du:
1. Försökt torka bort de hela / tvättat bort.
2. Rotat i familjens tvättkorg och roffat åt dig ett par svettiga kalsonger av familjens pappa.
3. Hoppat ut genom fönstret & sprungit därifrån.
4. Dragit på dig byxorna & gått in till henne o vräkit ur dig - "Du!, Jag har skitit ner mig, Och ja måste sticka hem och duscha"
5. försökt smyga ut genom den långa korridoren och gått hem.
............................ .................