Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dagens ungdomar

Postat av sifra den 10 September 2007, 23:14
66 kommentarer · 89 träffar
Godkväll!
Dagens ungomar, var är vi egentligen på väg?
Jag har vetat innan att min lille syster inte blivit bra behandlad i hennes skola hon lider av Cerebral pares, Men jag visste verkligen inte att dom andra i skolan kallade henne Missfoster, äckel cpbarn, Det var idag när jag hämtade henne i skolan så kommer det fram ett par småungar från 6an och går efter oss och börjar sätta in pinnar i hjulen på min syster rulstoll, jag säger åt dem att sluta men dom gör det bara värre, skriker att hon ska dö och frågar varför hon ser så äcklig ut? hur kan en människa göra såhär hur är egentligen dagens ungdomar uppfostrade man ska väll inte behöva hålla koll på sin syter hela tiden för att några tonårngar springer runt och kallar henne massa saker? hon grinar ofta ine på sitt rum när vi e hemma det sårar verkligen mig, men vad kan jag göra?
visst e hon inte som alla andra i hennes ålder, men alla ska väll behandlas lika? och inte behöva gråta varje dag efterskolan?

Till en diskusson vad e ungdomarna påväg??
Föregående tråd

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..