Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med tjej

Postat av tixen den 10 September 2007, 22:54
38 kommentarer · 85 träffar
Hej! För några veckor sen när jag var inne på Lunarstorm och letade efter ngn snygg tjej och snacka med förskojsskull så hitta jag en, hon ser och är verkligen skit fin + att hon är singel. Iaf jag börja snacka med henne på MSN och eftersom när jag letar efter ngn tjej som jag kan snacka med så tänker jag inte seriöst på detta, jag tänker liksom inte att jag kanske gillar ngn utan mest för att det är kul, iaf när hon ber om bild så skickar jag en bild på en random snubbe som ser ganska bra ut, eller ganska? Väldigt...Hon tycker såklart han ser grymt ut...

Men nu efter ångrar jag mig när jag märker att hon gillar mig och att hon är singel + att jag skickade en falsk bild liksom, för hon är verkligen galet vacker. Jag skulle haft chansen och kunna träffa henne, då hon förslog det själv men nu vet jag liksom inte. Jag är inte ful eller så, ser helt hyffsad ut, inga problem så men jag vet liksom inte hur jag ska göra nu, jag vill att hon ska gilla MIG, inte han på bilden lixom...Känns som jag sumpat allt genom det där med bilden...Kan jag fixa detta på något sätt? Jag vill inte riskera att hon inte tycker jag är snyg heller... =(

Hur ska jag göra? Ngn som varit i samma sits? Skratta inte åt mig för det där med Lunarstorm, det är mest på skoj...

(Både jag och tjejen är 15)
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..