Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker svenskt

Postat av dinbror den 10 September 2007, 19:12
12 kommentarer · 27 träffar
Jag söker ett svenskt humorprogram som går/gått på tv4. Programmet går ut på att några tjejer, typ två st, går runt på stan och driver med folk. Har aldrig skrattat åt det så tråkigt är det!!! De härmar pjamas som gick för några år sen om ni minns det programmet, med david hellenius bland annat.

I alla fall så undrar jag om nån vet vad det här programmet heter för att idag när jag och en polare satt på d0nken så kom det en tjej fram till oss och började babbla om vad vi hade för rakapparater och var man kunde köpa sladdar till rakapparater och så undrade hon om vi kunde ringa o påminna henne var man köpte dom. Låter kanske oseriöst, och det var det också. Precis en sådan grej som de skulle kunna ha med i det programmet jag söker.

HELP PLX!

edit: kan tillägga att det är nån indisk snubbe som står och snackar emellan klippen.

Tack som fan, raj raj var det.. nu ska här kollas om det var hon

HELVETE DET VAR JU HON

http://tv4.se/tvtabla/program/ 9392.html

hon till höger.. palla komma med på tv i det där skitpgrammet nu alltså
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..