Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

borde jag banta, hjälp!

Postat av Låst konto 154675 den 10 September 2007, 18:44
92 kommentarer · 160 träffar
hejsan alla kära Fragbitemedlemmar, hoppas ni mår fint. aja Jag går direkt på sak, jo det är såhär, under en lång tid nu har jag nötat mycket dator specciellt counter-strike, jag tycker det e Jättekul etc etc, men! nu börjar Jag bli lite småtjock eller aa ganska fet faktiskt =pp, efter all cola och dom timmarna man spenderar per dag vid denna "DATTAN".

så nu vänder jag mig till er, borde jag börja banta? hur ska jag banta diet ? eller räcker det med att börja vara ute mer och sluta käka skräpmat/pizza som jag gör flera gånger i veckan. kan poängteras att jag är 14år 151 cm lång och väger 45, ( vet väldigt kort ) , kan även tilläggas att jag ska börja med tabletter för att fixa min omsättning snart (troligtvis) kan det sabba på något sett att inte banta?.

doktorn sa att det e bara bra om jag lägger på mig innan jag ska "skjuta" i längd (HAHAHA) men iaf hoppas på seriös svar osv. PUSS I LOVE YOU ALL (L)

ska jag banta?

241 personer har röstat
Föregående tråd

92 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 92 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..