Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

probs me min mt5

Postat av sliff den 10 September 2007, 18:38
21 kommentarer · 49 träffar
Hej !

Jag har nyligen köpt mig en mt5a som jagtrimmade lite igår den var redan trimmad lite eftersom den gjorde 50. men iallafall jag satte på ny cylinder (5,5), kolv, effektrör och ljuddämpare jag rengjorde oxå tändstiftet som var väldigt smutsigt ... men efter att jag hade trimmat och var klar så startade den inte :S det kommer gnista när jag kickar och det kommer bensin till stiftet men ingen start :S min bror har haft problem men sin 125a en gång å han påstog att d var hans tändstift som gjorde att den inte startade fast det kom gnista mm så nu undrar om ni vet vad detta kan bero på att den inte startar asså.. och oxå om det min bror påstod kan stämma ?.

Edit. nu har jag fått igång den har bytt tändstift men den går skitdåligt!

går inte att kicka igång den längre måste rulla igång den och går att kicka när den har blivit varm ... den är skitklen på låga varv och dör om man försöker ställa den på tommgång. halvgas är som tommgången var innan :S någon som vet vad detta beror på ?

tack på förhand sliff

vilken moppe ?

50 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..