1
STVs Väder
Postat av Nalleee den 26 Juli 2004, 08:44
61 kommentarer · 334 träffar
Satt o kollade på TV här om dan o såg vädret på SVT 1 , det var nån äldre dam med dubbelhaka och glasögon. Var ingen fröjd för ögat direkt. Men hon var duktig på att berätta hur vädret skulle bli även ifall det inte var så bra väder att vänta. Men men i alla fall så bytte jag till TV3 ganska kort efter. Då kom vädret där me, o så ser man en fin fin flikka som man gärna vilar ögonen på en stund medans man får reda på hur vädret blir.
Varför måste SVT hålla fast vid att "kompetens går före utseende" Det är ju utseende som gör TV till vad det är. Och dessutom kan man faktiskt hitta snygga tjejer som är lika kompetenta som SVTs. Så jag förstår inte. TV4 har med huffsat fina väderflikkor. Men SVT 1 o 2 har det inte.
Vill gärna höra era synpunkter och värderingar samt ifall ni snappat upp nått kul inom tv världen! :P
Puss hej // NaLLe
Varför måste SVT hålla fast vid att "kompetens går före utseende" Det är ju utseende som gör TV till vad det är. Och dessutom kan man faktiskt hitta snygga tjejer som är lika kompetenta som SVTs. Så jag förstår inte. TV4 har med huffsat fina väderflikkor. Men SVT 1 o 2 har det inte.
Vill gärna höra era synpunkter och värderingar samt ifall ni snappat upp nått kul inom tv världen! :P
Puss hej // NaLLe