Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Män lever i ett förtryck!

Postat av skaparn den 3 September 2007, 23:24
103 kommentarer · 43 träffar
Tjena fb, det jag vill få ut av den här tråden är att visa hur kvinnorna i vårat samället (aka Gudrun och gänget) hjärntvättat hela svenska befolkningen.

Dem säger att kvinnor lever under förtryck och att vi män ständigt får fördelar både här och där, så jag satte mig och tänkte efter lite.
Hur sjukt det är jag menar ska man dra några snabba exempel, på badhuset vilka behöver betala en krona för skåpet och vilka behöver betala tio?

I skolan, kvarsittning för en dam det existerar inte i en lärares huvud, "hon har säkert en bra anledning för att komma försent" medans pojkar delar man glatt ut kvarsittningar extraläxor osv osv osv.

Idrotten, gör man något jobbigt så kommer det alltid att dom har skadat känt jäääääätte mycket, så dem måste nog stå över denna lektion, medans vi killar får sänkt betyg om vi inte är med på dom "svåra" lektionerna

Jag menar överallt finns det sådanna här små saker som gör livet lättare för kvinnor än men ett annat e.x

Bussen, sista bussen hem du är en 17årig kille som tappat busskortet och kommer inte kunna komma hem om du inte får åka grats, får du åka gratis? Nej, men gång på gång på gång hör man tjejer som berättar att dom åkt buss gratis för att det var sent osv.

Listan kan göras ännu längre men det tycker inte jag behövs, men visst ok vi killar tjänar mer, men det beror ju bara på att vi är bättre! jag vill inte låta som nån stenålders bla bla bla gubbe men så är det.

Visst mycket beror på att vi är starkare, men ta tex counter strike tjänar vi på att vara starka där? Nej men ändå är vi helt överlägsna.
"Det beror ju på att vi är många fler killar än tjejer som utövar det" eller? Varför är då dem bästa ryttarna i världen Män? Varför är dem bästa kockarna i världen män?
även här kan listan göras oändlig, så ner med allt feministiskt tjat, ni lever fan nästintill utopi!.

Nu ska säkert några roliga skriva vad ska vi disskutera? vi ska disskutera feminism och allt som omfattar det

Feminsm är bra :D

310 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

103 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 103 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..