Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med kompisar, brudar osv. :/

Postat av Klas-Göran @ PA den 2 September 2007, 01:11
45 kommentarer · 292 träffar
Hej fragbite!
Jag skriver detta här för att jag inte har någon annan stans att vända mig just nu. Läs gärna hela texten.

I några år har jag saknat en riktigt bra vän, en sån som man kan ringa och bara dra ut och hänga med. Jag har vänner i skolan som jag är med, men ingen som liksom riktigt bryr sig särskilt mycket om mig utanför skolan.

Jag har alltid haft svårt att ta initiativ själv, då mitt självförtroende inte är på topp, men de få gånger jag har ringt en "vän" och frågat om de vill göra något får jag oftast ansträngda svar eller dyl. Det märks att de inte vill ha mig med.

Ibland funderar jag på att ta mitt liv, men det skulle inte göra någon nytta, då jag bara skulle såra andra och inte göra någon nytta.

Eftersom jag har väldigt kasst självförtroende har jag svårt att ta kontakt med tjejer, och de gånger man snackar med tjejerna i andra klasser vet de knappt vad man heter. Det är mer "aah, det är den där lilla killen va?"

Jag behöver hjälp nu, för att jag måste rätta upp mitt liv snart. Jag spelar inga datorspel.

Undvik gärna kommentarer som kan sänka mitt självförtroende ännu mer, då det är i botten:(
Tack på förhand
Sockersöt.

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..