Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Åka utomlands med en killkompis?"

Postat av Geds den 31 Augusti 2007, 23:16
49 kommentarer · 2 552 träffar
"Du, skulle du bli sur om jag åkte utomlands med en killkompis?" -

Det smset fick jag av min flickvän tidigare denna kväll.. självklart blev jag faktiskt riktigt upprörd över detta. Jag sa "Nej" eftersom jag förmdodligen bara skulle låta henne åka utomlands med två killar som liksom "Känt mig, och känt henne i flera år.

Ja hon ångrade sig på en en gång, och sa att hon inte kommer åka och att det kändes dumt att hon ens tänkte tanken, hon ville inte att jag skulle bli sur. Men wtf, då svarade jag med detta sms:

"Hej, Jag _VILL_ åka på semester med *En annan flickas namn* i två veckor. Men eftersom du kommer bli sur om jag gör det, så gör jag det inte... Nu är det ju inte så att jag vill det, men det är samma sak"

Vilket faktiskt nästan är samma sak som hon just skrev. Jag blir faktiskt lite orolig här, känns som att hon skiter i mig lite när hon vill åka iväg med nån annan :O

Men nu till frågan:

1. Skulle du låta din flickvän åka utomlands/semester med en annan kille som du vet är intresserad av henne?

2. Var det rätt att "inte låta henne åka?" (Hon får väl åka om hon vill, men då är chansen stor att det blir helt fuckedup med förhållandet iaf)

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..