Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knivbråk

Postat av osthyvel den 29 Augusti 2007, 21:08
93 kommentarer · 526 träffar
I lördags, när jag skulle hem från min flickvän, så ringde min mobil. Självklart så svarar jag efter 1-2 signaler och fortsätter promenera. Jag började tänka på när jag mötte Ahl på min brors studentflak och brydde mig egentligen inte vad som sades i telefonen.

Men men, jag knatar förbi gribbylund centrum, (känt för en jävla massa kriminella invandrare), och då hör jag en röst som sa något i stil med " abou, ge mej mobilen jävla svennefitta, annars jag knullar din mamma" Jag ignorerar denna situation och går vidare, i snabbare tempo. Men invandrarna vägrar ge sig, så de fortsätter att bråka.

En person drar fram sin kniv och hotar mig, sorgligt nog för honom har jag gjort lumpen och kan lätt få bort både kniven och personen. Dessvärre hade han 2-3 kamrater som kollade på och som nu hade dragit kniv. De omringade mig och jag får självklart panik och springer rakt in i en av dem, slår undan hans kniv och på något sett får han kniven i magen.

Jag har nu blivit anmäld, och jag undrar vafan som kommer hända nu?

tack för alla seriösa svar

gjorde jag rätt?

272 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 93 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..