Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

haha, brevet.

Postat av -jmmv den 29 Augusti 2007, 20:31
122 kommentarer · 99 träffar
haha, idag i skolan så inträffade en rolig händelse som jag vill dela med mig av.

Det va så att när jag öppnade skåpet i morse så föll det ner ett brev ur skåpet, jag tog upp de och började läsa...

"- Jimmy

Skriver detta brev därför att jag inte vågar komma fram och prata med dig.Men vi bara veta om du är ledig..

Jag är intresserad//Anonym "

Jag satt och funderade med polarna ett tag om hur jag skulle göra för att få reda på vem det var, men kunde inte komma på hur, så nu vänder jag mig till er kära frabitare, hur ska jag göra för att få reda på vem som skrivit detta brev?

Kom med härliga tips och förslag....

Det är förövrigt en jävla snygg handstil och jag gick hem sist från skolan igår och kom först av alla killar till skolan, så att någon har drivit med mig är uteslutet.. kom med härliga förslag och har detta hänt er nu på senare år ? ;)

#37 http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/29-08-07_220743.jpg där har du !

#40 hade jag skrivit det där själv så skulle du inte sett vad jag skrivit, har ingen handstil alls :P

haha, jag ställde mig upp i klassen och frågade vem som hade skrivit de. Och upp stiger klassens blygaste tjejs hand.Höll på att skratta ihjäl mig tillsammans med mina polare, va ganska små kul..haha...Har ni någongång fått ett sånt här brev på högstadiet lr gymnasiet ? :)

#112, hon är la söt.. men inte mkt mer ! :)
Nästa tråd

122 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 122 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..