Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lumpen, diskussion!

Postat av EMLAN_88 den 29 Augusti 2007, 17:31
28 kommentarer · 113 träffar
tjena alla glada fb:are!

anledningen till att jag gör denna tråd är att det vore kul att kolla runt lite vilka som gör lumpen just nu, eller ska göra det och framförallt vad folket tycker om den allmänna värnplikten. dessutom hittade jag ingen annan tråd som var speciellt givande angående värnplikten.

personligen gör jag just nu min värnplikt och det var ca 1 månad sedan jag ryckte in. det har varit jobbigt och påfrestande men ändå på många sätt ganska roligt. jag gör just nu min GSU (grundläggande soldatutbildning) på p4/kvarn som ligger strax norr om borensberg i östergötland. i vilket fall som helst, är nyfiken på om det finns några andra på fragbite som gör lumpen eller om de flesta hellre skjuter virtuellt ^_^

detta är också en tråd för alla som är nyfikna på vad lumpen innebär osv, du kanske funderar på hur det är. iaf vore det trevligt med en diskussion angående ämnet.

hoppas ni har något att komma med, hade gött!

#1 okej :\\\\\\\\\\\\\\\\ det är surt det där att många som verkligen vill inte får göra lumpen eller ens mönstra :O. själv hade jag ingen som helst inställning på att göra det, kvittade i princip. men just nu är jag glad att jag fick chansen! :)

#7 okej :D har hört att den är tung, stämmer det? ;)

#8 haha det va som fan, vilken vilja! :D

Göra lumpen?

53 personer har röstat

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..