Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en makalös manick :]

Postat av Destroy-Mats den 28 Augusti 2007, 12:27
3 kommentarer · 279 träffar
Hejsan.

Jag har ett litet problem som jag skulle vilja ha hjälp med. Jag har en filmköpardator och en filmtittartv. Problemet är bara att dessa inte står i samma rum utan en bra bit ifrån varandra. Detta resulterar i att jag inte kan använda min filmtittartv utan måste använda min datorskärm istället. Detta vill jag ändra på, men frågan är bara hur? Och det är här ni kommer in i bilden.

Jag kan inte dra en tv-out kabel, det är för opraktiskt. Jag har helller inte lust att behöva bränna ut mina filmer hela tiden. Så nu undrar jag om det finns något annat sätt? Jag vet att man använda sig av en bärbar dator, koppla den till tv:n och titta på det viset. Kan man då också använda sig av en extern hårddisk? Eller finns det rent av någon liten makalös manick som man koppla till datorn, föra över film och sedan koppla till tv:n?

Hjälp mig lösa detta angenäma problem så får ni en pöss.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..