Tjennare!
Så här ligger det till detta är min dator:
AMD athlon 64 x2 dual core 4000+
1024 mb ram
geforce 8800 gts 320 mb
Den har fungerat prima förut men så behövde jag formatera den då dök detta problem upp, den fryslaggar ungefär var 4 minut behöver inte ha något spel igång kan bara ha winamp igång och då lägger musiken av i 2-3 sekunder musen fryser fast och tangentbordet reagerar inte. behöver inte ha något alls igång den fryslaggar till ändå :/ Har formaterat efter jag fick detta problemet men samma sak händer.
Har sökt i forumet utan att hitta något, någon som har någon ide på vad det kan vara?
tack på förhand
Vad har du för nätagg?
2. setill att datorn är väl nedkyld
https://www.datorbutiken.com/h ome/default.aspx?Product=CMGEM IN2
3. bra antivirus, antispyware, brandvägg e alltid bra att ha.
4. kör ett mem-test och kolla så det inte är nått där som krånglar
5. CRT-fel eller liknande kan ha uppstått under formatering... kör ett test på discen din.
6. vid detta laget borde det inte vara något problem, annars kan du alltid ringa supporten eller lämna in den på verkstaden.
#2 nej, har formaterat, testat med annan hdd samma sak iaf
#3 har testat bytt hdd och formaterat fungerade inte iaf, vet inte men det ska vara bra 450W och dubbla fläktar.
#5 gjort hjälpte inte
#7 nej det fryser bara till 1-2 sekunder men datorn forstsätter arbeta så till exempel om man lyssnar på en låt så fryser den till efter 1.35 in i låten så fryses allt ljud o bild kommer igång 2 sekunder senare, då är låten på 1.37 och fortsätter bara spela därifrån.
#10 nej kan inte vara det, för den fryslaggar dirket efter en formatering med när jag inte installerat något.
#11 har testat med en ny hdd hände samma sak
#13 har 32bit, den är mkt väl nedkyld, har nod32 men tror det inte att det är något sådant för fryslaggena kommer även fast det är dirket efter en formation och när jag inte installerat något.
#14 nej jag har inte trådlöst och om jag hade det hade det laggat i windows då?
tack för alla svar men BEHÖVER FLER
#19 du som har bestämt att det heter hackar om det inte är på internet eller?