Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
(Prinzen, JNI, Mr cool, Armann, Hyper)
OT: Organism 12
Organism 12
Timbuktu
Leta @ forum?
död åt den som säger Emilush....
OT: Emilush - Upp med fingret
EDIT: Gör om och gör det rätt, Emilush ft Ken Ring & Mergus - Upp med fingret
J-son
Grandprix
Calle P
Pst/Q
Petter
Organism12
Looptroop (eller föredetta, dvs promoe, supreme och nån mer)
Force M
v.Hollender
Frenemy
Fattaru
Gubb
Las Palmas
Spakur
Lillen
Blå tankar
Anton & Affe
Fronda
Fonky Fresh
Dole
Mange
Mange Schmidt
Beväpnad tjockis
Var väl några bra iaf ...
#23 Riktigt skön ju, GJ! :)
Pst/q
Professor P
Looptroop
jag kör andra versen i den, iaf det bästa jag gjort :)
(Thellan unt Froeshl - Varför.mp3)
Kaggen
Fonky Fresh
Asma
Antagonisten
Kolla whoa :)
Asma
Antagonisten
Marke
Caustic
Kingsize
Lazee
Richie Adams
Southcrew
TBB, och många fler :)
Petter
Timbuktu finns inga andra för mig.
block 44
#13: Promoe, Supreme och Cos M.I.C.
BTW, någon som ska till tumba idag och kolla på hans spelning? tror medina också ska spela där :)