Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Busringde kändis!

Postat av Mazty.goesW1LD den 24 Augusti 2007, 15:42
52 kommentarer · 240 träffar
Hej fragbajt ska nu berätta vad som hände mig i förrgår/igår, om ni vill lyssna!

Det hela började med att jag hade väldigt tråkigt och var ganska ensam här inne på rummet. Jag tänkte att jag skulle kanske ta och plinga en vän om vi skulle hitta på ngt, så jag slår numret. Men det var inte kompisen som svarade utan en pizzeria, jag ville inte ha ngn så jag började snacka lite "skit" med pizzabagaren.

När jag haft det lilla roliga så kände jag för att busringa lite till. Så jag slår ett random nummer... "Jo, hej det är Fredrik!" (lät precis som fredrik ljungberg så jag frågade efternamnet) " Ja, det var Fredrik Ljungberg här ja. Ville du någonting?"

Pinsamt som det var så hade jag busringt freddie ljungberg, jag tänkte att jag gärna ville försöka prata lite med han, bli en "telefon vän" eller dyl. Men han förstod att jag bara var en normal person som inte kände honom så han lade på =/

Jag sparade numret i min telefonbok, och dagen efter när jag och en kompis var ute på stan, (alltså igår) så skulle jag visa kompisen genom att sätta på högtalaren och ringa han. Gick in i telefonboken och hittade stjärnan och det ringde, och helt plötsligt där vi sitter på busshållplatsen på väg hem så svarar en person på samma busshållplats men han skulle åt andra hållet. Nu var det inte Fredrik, utan en man som satt mittemot mig och blängde riktigt argt, då vi såg varande när vi pratade (tror att han hörde mig med). Rädd som jag blev lade jag på för att bussen räddade mig.

Jag åkte med bussen därifrån med svansen emellan benen, eftersom att kompisen inte fattade vad som hände..=/ Men när jag kom hem så gick jag in i telefonboken igen och valde Freddie och ringde. Nu svarade fredrik. Han sade att han skulle blocka mitt nummer nästa gång jag ringde.

Men nu kommer det läskiga (om ni har hängt med..).Att när jag ringde numret igen (senare på kvällen) så svarar en annan person och han står en bit bort på gatan utanför mitt fönster (notera att det var kanske 30 min med bussen bort ifrån göteborg jag åkt, och att jag ringt samma nummer hela tiden, så jag vet inte hur någon har kunnat följa med mig), och så säger han "Det var den sista varningen..." *Klick* så kommer han mot mitt hus. Jag blir pissrädd och sprang till dörren för att låsa, men då ringer det på. Jag tänkte att om jag öppnar dörren riktigt fort så kanske jag kan slå till honom (han inte riktigt tänka). Så jag kastar upp dörren och blundar. Men när jag öppnar ögonen ligger där min kompis och undrar va f*n jag håller på med, och jag förklarar...

Vet att detta inte är någonting jämfört med var alla andra på fragbite råkar utför dagligen men detta skrämde mig.

För att skapa diskussion, har detta någonsin hänt dig, hur skulle du reagera?

Tack å hej, leverpastej!

Stavfel och dylikt bjuder jag på, laget runt !

// Mazty
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..