Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aldrig bakfull

Postat av Aegon Targaryen den 24 Augusti 2007, 09:57
267 kommentarer · 860 träffar
Jo nu är det såhär, jag har druckit flera gånger, alltså så jag har blivit riktigt full, men jag har aldrig blivit riktigt bakfull vad jag vet. Jag känner bara dagen efter att jag är trött kanske men jag har aldrig ont i huvudet och liknande. Någon som har en vettig förklaring eller som har det likadant?

Eventuella grammatikfel bjuder jag på och all tyffffa kommentarer besparar jag mig tack! Och ja, jag är seriös.

EDIT: Sen så har jag en annan fråga, förra helgen var jag och några kompisar hos en mina kompisar och hans brorsa hade fest. Det var folk där som var runt 20, några som vi känner och sådär, iallafall så hade de en flaska absinth 85% som de tryckte i oss. Vi körde tävling vem som kunde dricka mest till vi blev för fulla för att dricka mer :P Vi drack rent och jag har hört att det kan hända dåliga saker om man dricker det men jag kände inget konstigt förutom samma gamla känsla som man alltid har när man är full :) Någon som vet om absinth är farligt?

267 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 267 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..