Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min Dator Krånglar..

Postat av eX^ den 23 Augusti 2007, 18:42
11 kommentarer · 34 träffar
Tja!

Det är så att jag har problem med min dator och förstår inte riktigt va det kan vara, tänkte att det kanske fanns någon på FB som kanske kunde lista ut vad det kunde vara eftersom jag inte är så värst bra på datorer än.. ;)

Såhär ligger det till:

För cirka 2 veckor sedan så började min dator att bli ganska slö, tänkte att det kanske kunde vara virus så jag genomsökte datorn med Adaware och Nod32, hittade inget. Senare på kvällen så stängde jag av datorn som vanligt och efter det började krånglet. Nästa morgon när jag ska starta datorn så vägrar skärmen att få kontakt med datorn, eller kanske tvärtom, men iallafall så trodde jag då att det kunde vara grafikkortet. Startade om datorn några gånger tills den startade igen. Nu är det så att jag har stora problem att få datorn att starta efter att jag har stängt ner den, så nu kommer jag till det jag hoppas att jag kan få svar på. Datorn stannar i uppstarten och inget mer händer, det menas alltså att det inte kan vara grafikkortet, skärmen går in i vänteläge typ och inget mer händer. Vet ej vad detta kan vara och vet ej om jag nu har varit klar nog för att ni ska kunna förstå.

Mvh eX, hoppas på svar ;)

#11, Nein, det luktar inte bränt. Jag snacka me en på en dator butik som sa det att det kunde vara nätaggregatet som inte gav ut nog me el till alla delar, ska lämna in den imorgon.. Men om ni andra inte tror att det kan vara det ge mer exempel ^^

Denna tråden läggs ner eftersom jag har nu lämnat in datorn pga att det va moderkortet. Jäv** Sk** säger jag bara eftersom jag köpte det för cirka 1 månad sen.. -.-

Men tack för att ni gav kommentarer och sen tack till dem som skrev "det kan vara dit moderkort", "det kan vara ditt broderkort" m.m. ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar