Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#21 så du menar att jag verkligen skulle rättat till texten om jag har brist på engelska kunskaper och även skrivit sopa och bra att man följt med på engelska timmarna :) ? (Y)
Bara jag som tror att #36 är #7's kompis? HAAAHAHAHAHA :EGD försvararN^^^^^^^^ kom in i bilden nu! BYT NAMN, fly till australien osv effeCt, du är kendiz nu. Känd som fragbitestavarN^förklararN^
#37, jag har ingen aning om vem killen är, jag har bara en sådan hyfsad verklighetsuppfattning att en person som vet hur man använder internet inte kan göra om "I don't understand - im doesnt understand". Sedan om han är seriös eller inte får vi aldrig veta, men mycket tyder på att han inte är det.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#2, "im dont understand" hehe n1
fan va dåligt..
#7 Hmm.
Såhär ska det stå" im doesnt understand" bra att du har följt med på engelska timmen iaf..sopa
Edit: oooh #10 är den första som har fått till det >:D
nej men på g15 finns ju macro inbyggt, annars går det väl att tanka, googla lite
Skulle ni rätta mig om jag stavade fel på beserwisser?
EDIT: (kommentar #7) alltså
#22 förklararN^ BoF blire nu!!!
SMILE *screenshot*
#39 snarare han som blev ägd av mej :S
men nu orkar jag inte kommentera mer hit, så jävla tråkigt att det blev så allvarligt om ett jävla skämt
over n out
Japp just lärt mig det btw
*IrONI, annars kommer alla börja whina på mig med* :'((