Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dryg SL personal

Postat av RandomFantom den 21 Augusti 2007, 16:13
12 kommentarer · 42 träffar
Hej alla pojkar/flickor på fb :)
Ska dela me mej min åsikt som jag har (topic)

Jag e fan jävligt trött på alla dryga busschaffisar, spärr vakter osv. Jag vet att alla inte är så men jag hatar t.ex när dom tittar 10 min när man ska på tåg på tuben som precis ska gå, o man säger skynda dåå!! men dom stirrar surt tillbaka o kollar extra länge! sjukt irriterande skulle bursta han i huvvet me glocken om jag kunde xD

Men anledningen till att jag skriver e för att idag på väg hem från en grej vi gjorde me skolan skulle jag o min polare åka pendeln (har remsa) så de e en jävla kö vid spärren där dom stämplar. Så ere en gubbe som e framför mej o han har en remsa som gick ut för 3 minuter sen och han får inte gå förbi!!!! :O Såklart blir gubben arg o säger åt killen vid spärren skiter i dej jag ska åka tåg nu så går ahn förbi rasande som han är! (skulle jag vara) Då kommer två spärrvakter som är riktigt biffiga o börjar skrika o bråka med han o för bort honnom, vill inte veta vart (dom såg farliga ut och var också äckligt dryga o inte alls hjälpsamma!!)

Och ja!! jag vet att all SL personal inte är så men jag tycker fan att många e de. Visst kanske ett sugit job men vafan sluta vara otrvliga o dryga!!!

vad tycker ni :)???

och ja! jag vet stavningen
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar