Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsam Fråga

Postat av dinbror den 21 Augusti 2007, 00:20
60 kommentarer · 163 träffar
Pinsam Fråga.

Här kommer en story på vad som hände mig idag. OBS detta är ingen myt! 100 % sanning! Detta är ett väldigt känsligt ämne för mig så jag ber er respektera det.

Mm det började med att jag vaknade runt 10:00, jag gjorde lite smågrejer som inte behöver nämnas i den här storyn. Klockan 11:30 åkte jag hemifrån och begav mig mot gymmet. Jag gymmade på och var klar där ca 13:20 och skulle träffa min flickvän vid Slussen 13:30 för att senare åka hem till mig. Vi hade inte synts på två veckor eftersom hon varit utomlands så länge, så jag var väldigt k*t. Ja, ni vet hur man blir då.

Jag blev verkligen jätteglad när jag träffade henne vid Slussen och det märktes på henne att hon var lika glad att se mig. Vi satt på tuben och småpratade om lite allt möjligt medan stationerna passerade. Vi hann komma till Östermalmstorg då jag inte kunde motstå att säga "ska vi ha lite mysigt när vi kommer hem?" och log lite. Till min stora förvåning (eftersom det inte märkts på henne) sa hon "Sorry, jag är inne i lingonveckan!" och log lite generat. Vi pratade inte mer om det men jag satt fortfarande och tänkte på det och blev sur för jag var så jävla k*t ju.

Vi pratade i alla fall vidare, tills vi klev av tunnelbanan. Vi vandrade hem till mig och när vi är hemma skulle jag bara duscha av mig setten från träningen. Då får jag den lysande idén att flickvännen och jag skulle kunna ha sex i duschen. Hon är först lite tveksam men jag säger att jag låter henne fixa sig först själv och hon kan ropa när hon är klar. Hon går till sist med på det och smyger in i badrummet och låser dörren efter sig. Jag går in till datorn så länge och börjar dra i dasen lite så länge, då jag till min stora förvåning ser att ett firefox-fönster är uppe och är inne på fragbite. Så nu är min fråga, hur raderar man sitt account här på fragbite?

edit: jaha, tack för svaret #20 men det lät inte så övertygande.
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..