Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tvätta snoppen?

Postat av JonasSand den 19 Augusti 2007, 19:10
223 kommentarer · 782 träffar
Efter att jag har kissat inne på toan så brukar det fortsätta droppa urin från penisen en bra stund efter att jag frivilligt strypt urintillförseln.
Detta medför att jag måste stå inne på toan under en längre tid för att passa upp med toapapper utifall det skulle slinka ut nån extradroppe urin. Något som man helst inte vill ska torkas upp av ens kallingar, vilket kan medföra urinlukt.
Detta kan dock ändå hända mig rätt så ofta, trots att jag har stått & torkat av penisen under en längre tid.
Jag upplever även att jag brukar få stå kvar inne på toan längre än vad övriga män/killar gör.
Min teori är att jag tillhör den grupp killar som inte riktigt kan stänga av "kranen" på direkten, utan det måste ta sin lilla stund innan öppningen sluts helt. Medans övriga killar har kapacitet att stänga av "kranen" på direkten, utan att få några märkbara efter-dropp.

Så mina 2 frågor till Er lyder:
1. Vilka rutiner har Ni direkt efter att ni har kissat klart inne på toan?
2. Upplever Ni själva att det fortsätter droppa urin från penisen, direkt efter att Ni strypt flödet?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

223 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 223 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..