1
Ensam och övergiven
Postat av naughtyARNE den 17 Augusti 2007, 14:37
31 kommentarer · 41 träffar
Hej fragbite.
Sitter här i mitt något mörka och väldigt ensama rum : /
Flickan gjorde precis slut. Vet inte vad jag ska skriva men måste skriva ; (
* såhär var det *
Det var en vanlig onsdag morgon, Hon hade sovigt över hos mig. Vi vaknade vid 11 snåret, låg och drog oss till 11:30 sen gick vi upp och slängde i oss lite frukost för båda ville ner till sängen och mysa lite till.
Jag satte på gårdagens film för att ha något att titta på medans vi "myser", släcker lampan och lägger mig bredvid henne.
Jag drar henne precis till mig och ska kramas lite
då lägger hon handen på min kind, ger mig en kyss och säger "det är över"
Och jag som inte är världens smartskaft tänker
: "Är filmen slut" "vah, nu fattar jag inte"
Tänker ett par sekunder till och då slog det mig.
Kärleken, vänskapen det vi hade ihop. är slut
jag frågar henne med ganska sorgsen röst : Är vårt förhållande över? : /
Hon svara med samma röst, men ändå skarpt så jag fattar : Ja, blir bäst såhär. Hon gick, näst intill sprang iväg från både mig och mitt hus.
Nu sitter jag här i mitt rum. Hon glömde täcke och kudde hos mig, men jag vet inte om jag vågar gå och lämna det, eller om jag ens vill se henne en gång till. Kanske bara blir mer ledsen då : /
Kanske kommer hon och hämtar det. Vad gör jag då? Vad händer då?
Kanske denna tråden var helt ointressant men var tvungen att skriva av mig. Mår nog lite bättre nu
Jag kan lova att jag mår inte bättre när ni drar S.k "emo" skämt. ; /
Sitter här i mitt något mörka och väldigt ensama rum : /
Flickan gjorde precis slut. Vet inte vad jag ska skriva men måste skriva ; (
* såhär var det *
Det var en vanlig onsdag morgon, Hon hade sovigt över hos mig. Vi vaknade vid 11 snåret, låg och drog oss till 11:30 sen gick vi upp och slängde i oss lite frukost för båda ville ner till sängen och mysa lite till.
Jag satte på gårdagens film för att ha något att titta på medans vi "myser", släcker lampan och lägger mig bredvid henne.
Jag drar henne precis till mig och ska kramas lite
då lägger hon handen på min kind, ger mig en kyss och säger "det är över"
Och jag som inte är världens smartskaft tänker
: "Är filmen slut" "vah, nu fattar jag inte"
Tänker ett par sekunder till och då slog det mig.
Kärleken, vänskapen det vi hade ihop. är slut
jag frågar henne med ganska sorgsen röst : Är vårt förhållande över? : /
Hon svara med samma röst, men ändå skarpt så jag fattar : Ja, blir bäst såhär. Hon gick, näst intill sprang iväg från både mig och mitt hus.
Nu sitter jag här i mitt rum. Hon glömde täcke och kudde hos mig, men jag vet inte om jag vågar gå och lämna det, eller om jag ens vill se henne en gång till. Kanske bara blir mer ledsen då : /
Kanske kommer hon och hämtar det. Vad gör jag då? Vad händer då?
Kanske denna tråden var helt ointressant men var tvungen att skriva av mig. Mår nog lite bättre nu
Jag kan lova att jag mår inte bättre när ni drar S.k "emo" skämt. ; /