Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bevis på svenskfientlighet

Postat av eQIL den 21 Juli 2004, 13:47
942 kommentarer · 637 träffar
Jag läste på lunarstorm en klubb som är emot svensk fientlighet.. SÅ här skrev dom::

"BEVIS PÅ SVENSKFIENTLIGHET

1
- Att inte få sjunga nationalsången på skolavslutningar, för vissa grupper kan känna sig "utanför". Dessa politiker som som förde igenom detta har nog aldrig hört talas om uttrycket "Ta seden dit man kommer". Men här är det visst tvärtom.

2
- som en socialdemokratisk politiker har sagt: "ta det lugnt med ljustakarna i år" ( ja folk kan ju känna sig "utanför")

3
- Att förbjuda kläder på olika skolor bara för att det står "Sverige" eller "patriot" på kläderna.

4
- Att bara anse att "hets mot folkgrupp" bara kan drabba invandrare och inte infödda svenskar, även fast det inte finns någon skillnad, den enkla anledningen varför det ligger till på det här sättet är för att de vågar inte ta någon invandrare i örat för de är rädda att bli kallade "rasister".

5
- Att förbjuda ordet *****bollar på olika konditorier landet över. om någon invandrare känner sig "kränkt" av det här ordet om det syns på nått konditori kan personen i fråga stämma ägaren för konditorit på 100.000 :-

6
- I dagsläget så kan man köpa skivor av en grupp eller snarare en tidigare grupp som hette "Stockholms negrer" där de sjöng en hel del negativa saker om Sverige och svenskarna, jag kan ge er ett smakprov på det Michael Alonzo (sångaren i bandet) sjöng:

"Vi våldtar deras (svenskarnas) barn. Javisst, var så god. Dom tycker om det, faktiskt."

Död, död, död åt alla präktiga blonda vikingar..."

"Vi är invandrare. I Sverige lever det invandrare, och ju mer vi lever tillsammans, ju mindre vi har svenskarna i närheten, ju bättre mår vi."

"Jag hatar er, era jävla aschlen."

Allt detta han sjunger riktar sig till svenskar, som förnuftig människa så skulle man inte tollerera att denna grupp sjöng detta, och speciellt inte få sälja den här musiken i vanliga affärer. Men det är just det man kan, Och varför då undrar ni, jo av den enkla anledningen att Michael alonzo utger sig att vara invandrare, för i själva verket så är han ingen invandrare enligt uppgifter jag fått från en gammal bekant till Alonzo. Alonzos Mamma är svensk och det enda som skulle förklara att han har kopplingar till ett annat land är att hans pappa kommer från Italien. Så varför de startade denna grupp och sjöng detta är för att de visste att dem här skivorna skulle gå åt som smör i solsken ute i invandrartäta förorter. Och det största sveket av etablissemanget i hela den här karusellen är när Alonzo åkte dit för hets mot folkgrupp. Men hovrätten vågade ju förstås inte göra något åt det här och avfärdade allt denna grupp sjöng som "konst".

7
- Jag skulle anse att även Personrån när offren är svenskar med flit skulle anses som svenskfientligt. För det riktar sig till just till svenskar. kriminologen Leif GW persson sa i ett avsnitt i Efterlyst att invandrare är överrepresenterade när det gäller person rån ( överrepresentation = när det begås av fler än det borde jämfört med andelen i landet ).

8
Jag kan även informera när det gäller våldtäkter så är invandrare 5 gånger vanligare än svenskar vid dessa händelser. Jag kommer lägga fram en länk där det finns belägg för det här jag säger. Jag antar att Lunarcrew kommer börja bråka med mig som ägare av den här sidan för det jag säger, men det jag säger är egentligen bara sanningen. så de borde inte ha någon rätt att radera denna klubb.
Källa till min fakta: http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/0003/13/dokument.html
9
Inom svenska hiphop-världen som domineras väldigt mycket av artister med invandrarbakgrund så kan man tycka att det borde ha kommit fram något svenskfientligt från dessa människor, och det har det, kommer lägga fram 2 belägg för detta:

A
När rapparen ken vid en festival inne i Stockholm en sommar uppmuntrade pubilken att gå mot kungahuset och våldta princessan Madeleine. Ja det sa han faktiskt, Man borde ju tycka att han borde fått något straff för detta uttalde som ekade bland husen inne i stan den här dagen, men nej det fick han inte, det enda som hände var att han i ett brev till kungahuset bad om ursäkt för sitt utalande. Hur slappt var inte det mot en människa som egentligen borde åkt dit för hets mot folkgrupp samt dömts för uppvigling, men som vi vet så kan ju inte dessa människor åka dit för lagar som dessa. uttrycket "lika inför lagen" är bara ett skämt i mina öron.

B
Jag är inte säker men jag tror att det var en grupp som heter "fjärde världen" som sa följade i musik-videon "vårt kvarter":
"vithögar-skithö gar"
och så låtsas dem i videon att de snor en moppe från en som bor i djursholm, så åker dem iväg på den och hånflinar. tror att de formulerar sig ungefär så här:
"vi åker ut till djursholm och tar det vi vill ha"

10
"Den svenske mannen är en förnedrad man, en misslyckad föredetting."
Mauricio Rojas erhöll Timbros kulturpris för sin betraktelse.

11
" Ingen kommer hit för att man vill bli svensk (...) Sverige är ett land där man kan lyfta bidrag utan att behöva göra någonting och dit vill man naturligtvis åka."
Magnus Karaveli (skribent vid Östgöta Correspondenten) i Salt Nr: 1 -99

12
"Skillnaden mellan Sverige och Turkiet är egentligen att i Turkiet måste man betala för hororna."
17-årig invandrarkille uttalar sig i boken ?I ensamhetens labyrint?.

13
"Det är inte lika fel att våldta en svensk tjej som en arabisk"
Intervjuad invandrarpojke i DN

14
"Låt den vita rasens västerland gå under i blod och lidande"

Koreanen Tobias Hübinette. Ännu en stjärna inom den antirasistiska rörelsen. Bland annat första redaktör på tidningen Expo som har till uppgift att "granska rasismen". Tidningen sponsras av samtliga riksdagspartier (Creol nr: 1 -96). (INTE BARA SVENSKFIENTLIGT, UTAN FIENTLIGHET MOT VÄSTVÄRLDEN)

15
" De flesta svenskar är fula. Tunt blont hår som är för tunt att sätta upp i en tofs, blekfet blåvit hud med röda utslag som blir pionröd i solen, asugly helt enkelt"

Krönika i Metro (020726) av Linda Skugge ? feminist och antirasist. Inga åtal för hets mot folkgrupp att vänta för henne alltså?

16
"Jag hatar allt genuint typiskt svenskt"
Expressen (020726).

Men detta är tydligen accepterat enligt våra små naiva makthavare. Hoppas det finns ett slut för detta sjuka beteénde. "

Håller med ganska bra om det här =/
PS: jag är ej rasse, och denna tråd borde ej raderas eftersom allt är sanning
Nästa tråd

942 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 942 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..