Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intressen

Postat av SHAB[ò_Ó]M den 21 Juli 2004, 11:46
21 kommentarer · 128 träffar
Jag fick försmak av snowracern och dess snabbhet i fjol när jag åkte efter Joakims epa
traktor. Det var en skön och uppiggande upplevelse med många minus Celsius kylande
mot halsen, kinderna och den ljuva stanken av avgaser som sticker i näsan.
Ok, nu kanske det låter som att jag bara har åkt Snowracer bakom bilar och
mopeder. Men nej så är icke fallet. Jocke och jag brukade åka upp till Omberg och åka
i dom backarna. Stora backen var helt klart roligast, mest fart o vind Jag kan massa
olika "tricks" med min snowracer och har inga problem med att hoppa upp i luften med
den. Min snowracer är Väldigt snygg (tycker jag) Jag har köpt till några saker till
min snowracer som t.ex. Kromad bromsspak (för designens skull), Sport ratt med gummi kanter
(För den lilla extra känslan) och svart vitt sadelöverdrag (Också för designens skull).
Jag är väldigt nöjd med min snowracer men funderar på att köpa en ny till nästa år.
Jag börjar nog växa ur den jag har nu. Nästa gång jag köper en snowracer ska jag köpa
en med aluminium ram så det blir lättare att hoppa med den. Och detta gör den även mer stryktålig.
Vilket är bra eftersom man åker av och "kultar" med den ganska ofta,
vilket kan bero på den dåliga styrningen som dom flesta snowracer's har.
Snowracer är inte det ända jag åker på vintern.
Jag brukar även åka upp till lindvallen och köra snowboard.
Mamma gillar inte att jag tar med mig min snowracern dit. Med tanke på vad alla
våra grannar skulle tänka om en 16årig grabb kom farande med en snowracer.
Så jag får klara mig utan den i någon vecka eller två. I början var det mer som en kul grej.
Eftersom jag bara körde efter Jockes epa. Men sedan blev det mer som en livsstil.
Jag lever efter min snowracer och den lever efter mig!

Har ni något brinnande intresse ni skulle vilja ta upp i tråden?
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..