Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Unga tjejer

Postat av samsam den 16 Augusti 2007, 17:03
30 kommentarer · 57 träffar
Som ni kanske läst innan är jag rädd för att åldras och att bli vuxen och behöva ta ansvar.

Problemet är att jag kommer aldrig kunna släppa tanken att fortsätta vilja vara ung och gå vidare i livet. En anledning till det är för att jag inte haft något tjej i yngre ålder, inte nu heller iofs. Men jag känner att jag kanske kommer kunna acceptera att åldras om jag skulle ha sex med en yngre tjej, runt 15-16år. Om jag nu skulle det så tror jag att jag kan gå vidare i livet utan att bli deprimerad så fort jag tänker på att jag håller på att bli äldre.

Frågan är vad jag ska göra? Jag är ju 20 och tjejer i den åldern börjar ju bli lite för ungt för mig, som ni nog också håller med om. Tror ni det finns något sätt att släppa denna tanke utan att skaffa en flickvän/utnyttja någon i den åldern? Stor del av mitt fria liv går ut på att tänka på det där och jag vet inte vad jag ska göra. Tips?
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..