Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mardröm

Postat av Hypage den 21 Juli 2004, 03:49
23 kommentarer · 181 träffar
sitter här och har precis vaknat av en mardröm....och jag kan berätta den för er som inte något att läsa.
Igår hade min farsa bestämt att vi skulle åka till åland med första båten, går 9-10 eller något sådant, så jag bestämmer mig för att gå och lägga mig i tid, går och lägger mig vid 12 ungefär så jag ska orka upp dagen därpå.
kl 03:25 vaknar jag inte av värme,inte av kyla, inte av något ojlud...tänker efter och kommer ihåg drömmen som om det va alldeles nyss det hänt.

Jag var hos en kompis och vi hade rätt kul, prövade nån sjuk slajmgrej han hade fått (konstig dröm...vette fan va det va)
men i a f, vi är utomhus, plötsligt ser jag en bil komma, en ljusblå skrotig liten bil, jag brydde mig inte eftersom jag visste att den där bilen inte tillhörde oss, men sedan hör jag att bilen stannar och ut stiger min mamma och ropar på mig

-Kom nu, vi har inte tid att förklara

Jag fattade ingenting men följde med och satte mig i bilen, där sitter hela familjen.
Jag frågar vad som hänt men ingen svarade
Efter en lång tystnad tar sig mamma samman och berättar att vi sålt allt vi ägde, huset, bilen, marken, allt.....det enda vi ägde nu va denna ljusblåa skrotiga bilen.
Hon säger att vi ska flytta till Danmark, men hon säger inte varför...
Jag träffar mina vänner för sista gången och tar farväl....jag ville verkligen inte flytta till Danmark, jag kommer ihåg att jag va lessen flera gånger i drömmen.
Det sista jag kommer ihåg av drömmen va när vi satt i bilen och det sista jag sa var

- Flyttar vi till Danmark så tar jag livet av mig !!!

kanske inte så bra beskriven o s v, men det var svårt att beskriva drömmen...
hoppas det va nån minuts trevlig läsning för er i a f, det gav mig i a f 10 minuters lugn att skriva,

kommer även ihåg att vi hade alla pengar i en leksaksfågel..

asså hur kan man drömma sånna konstiga drömmar??

fast jag tror i a f att det blev just damark eftersom vi pratat innan om att vi skulle åka till Åland, drömtillverkaren är bara lite kass på Geografi....

over and out // Hypage :+
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..