1
VARFÖR försvann min tråd?
Postat av THUGO den 16 Augusti 2007, 03:36
17 kommentarer · 116 träffar
sitter och är lite smålack på att min tråd försvann.
Jag gjorde en tråd för några timmar sen som hette "vem på fragbite delar du skola med?".
efter att ha uppdaterat in de första 100 kommentarena (med 2 sidor kvar). så märker jag att min tråd är borttagen!!??
alla andra liknande trådar finns kvar och rullar på. min var seriös och gick bra. fattar inte varför den blev borttagen.
varför blev den bort tagen?
kan man skicka pm till någon fb polis och fråga vaför?
borde jag inte få ett pm eller liknande med anledning?
*suck*
E: jag gör en ny tråd efter 12 slaget någongång ikväll.
eftersom jag hann lista första sidan på förra trådens å kommer jag att lägga upp dem direkt. även fasst deras kommentarer inte står med i den tråden.
sen ere bar att hålla tummarna om att ingen fb polis på dåligt humör tittar förbi.
Jag gjorde en tråd för några timmar sen som hette "vem på fragbite delar du skola med?".
efter att ha uppdaterat in de första 100 kommentarena (med 2 sidor kvar). så märker jag att min tråd är borttagen!!??
alla andra liknande trådar finns kvar och rullar på. min var seriös och gick bra. fattar inte varför den blev borttagen.
varför blev den bort tagen?
kan man skicka pm till någon fb polis och fråga vaför?
borde jag inte få ett pm eller liknande med anledning?
*suck*
E: jag gör en ny tråd efter 12 slaget någongång ikväll.
eftersom jag hann lista första sidan på förra trådens å kommer jag att lägga upp dem direkt. även fasst deras kommentarer inte står med i den tråden.
sen ere bar att hålla tummarna om att ingen fb polis på dåligt humör tittar förbi.