Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

utlänningar och svenskar

Postat av QzurK den 20 Juli 2004, 21:22
270 kommentarer · 224 träffar
jag är utlänning.
ja har högsta betygen i skolan och har aldrig gjort nått krimminelt.. det har börjat en ny kille min klass som är starkt krimminell.(utlänning)
i skolan när ja ska dra hem, så frågar min polare mig: ska vi ut på stan och slå ner svenskar?
jag svara såklart nej och går hem.
efter några veckor och ja har lärt känna denna snubben så frågar ja honom varför han drar ut med sina polare och slår ner svenskar på stan.
han svarar: det e skoj.
jag svara: nemen seriöst varför gör du det?
han svarar: en av mina polare blev halvt ihjälslagen av ett nazze gäng.(käkbenet sönderslaget, knäckt näsben, bruten arm, och en spricka igenom skallen.)
sen dess har vi gett tilbax på alla svenskar vi kan.
nu undrar jag, ska det vara såhär? ska aldrig svenskar och utlänningar vara polare?
ja är polare med massa svenskar, och ja hör hur dom har rasistiska skämt osv.
nu tycker alla säkert "dom där jävla utlänningarna" men då ska ja berätta va som hände en av mina polare som är "hippie".
han blev slagen av svenskar! (han e helt svensk) för han hade långt hår.
dom kalla honom boeg och slog honom, sen putta dom in hans huvud i en tegelväg, sen stack dom.
KAN VI INTE BARA VARA VÄNNER?
jag gillar svenskar som utlänningar!
btw det ja nu skrivit är sanning, och kom gärna med _BRA_ kommentarer.
PS ja tkr det e för mykket rasism på fragbite, åt båda hållen
Föregående tråd
Nästa tråd

270 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 270 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..