Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försova sig på jobbet

Postat av Falken^^ den 14 Augusti 2007, 10:57
23 kommentarer · 6 749 träffar
God"morgon"

Började jobbet 0600 idag men försov mej till 10.30. Hände samma sa i fredag och förra fredagen för att min jävla klocka vägrade ringa. Nu ringde ja till jobbet och chefen bad mej komma dit nu och ta med mitt personalkort och andra grejer och förklara mej.

Öh hjälp!

EDIT:

kom just hem från snack med the "big boss". Jag förklarade som det var, ville inte hitta på någon anledning, och sa att jag skulle köpa en ny klocka och att det inte skulle upprepas.

Han whinade om mål som inte hade uppnåtts och sa att jag skulle lämna in mina nycklar mm, så arbeta mer fick jag inte. Får lön ändå för de dagar jag inte är där till slutet av denna månad (lol) och skulle ändå bara jobbat denna månad ut eftersom det var säsongsanställning.

Jag försov mej 3 dagar av 90 (2,7%) och detta var anledningen till min uppsägning, har kommit i dit 87 dagar och jobbat över 4 dagar. Tycker imo att det var lite löjligt imo men jag ska inte klaga när jag ändå får lön.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..