Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bajen, Sluta kasta bananer!

Postat av HAXXRAXXE den 14 Augusti 2007, 00:34
65 kommentarer · 458 träffar
jag kanske ska börja med att berätta 2 rader om mig då jag ser mig själv som en trogen hammarby:are och trogen bajen-fans:are.

Jag går på så många matcher som möjligt med vårat Älskade Södermalmslag och Skriker så mycket jag kan med den fantastiska klacken ( som jag anser är en av sveriges bästa ).

Som sagt,jag stödjer Hammarby Helhjärtat !

Jag kollade nu på Derbyt mellan Djurgården och hammarby och vad får man se ? Jo att Bajen-klacken börjar kasta in bananer på Djurgårdens Målvakt.

jag blir riktigt arg jag ser detta då detta skapar väldigt dålig publicitet till Hammarby och bajen som förening.

Bara för att 5-6 personer tar med sig bananer och leker roliga oc beter sig omoget så tycker nog inte hela klacken det.

jag finner detta beteénde

Finner också inget roligt att även om djurgården förknippas med skansen så ska dem ha bananer :(

Ni tycker säkert att denna tråden är jobbig/onödig men jag var bara tvungen att säga mitt angående det här.

jag vet inte om majoriteten av er som skriver här tänker likadant eller om ni är coola som kastar bananer.Och snälla var ärliga i Pollen :)

Over'n'Out /HAXXRAXXE

Omoget med banankastning?

275 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..