1
Amxx Plugin
Postat av larre90 den 12 Augusti 2007, 00:42
3 kommentarer · 205 träffar
Hej alla, Jag har ett problem, jag vet inte hur man lägger in plugins på steam, För jag ska ha plugin på min egen server, Jag har redan installerat och satt in amxx så det funkar på serven men det är pluginens som e de svåra tkr jag. jag har läst på många olika sidor och jag har gjort som dom har skrivit men det funkar inte,
Så nu undrar jag om det är någon som kan berätta för mej hur man gör,
Jag laddar hem pluginet och får en (amxx fil ) och en ( sma fil )
men jag vet inte om jag lägger in dom på rätt ställe, Jag lägger in dom på steam/steamapps/mitt acc/dedicated server/cstrike/addons/amxmodx där de finns andra mappar som ex
plugins
configs
scripting
data
modules
mm.
Och amxx filen lägger jag in på plugins och sma filen lägger jag in på scripting Och sen på config så går jag in på plugin och skriver in vad själva pluginet heter nedanför (3rd party plugins)
sen så gör jag inte nå mer. Då när jag ska kolla om funkar så gör de inte det, är det nåt jag har missat att göra eller e de nåt jag har missuppfattat. Skriv snälla om det är nåt jag har glömt göra eller något sånt.
Tack på förhand
Så nu undrar jag om det är någon som kan berätta för mej hur man gör,
Jag laddar hem pluginet och får en (amxx fil ) och en ( sma fil )
men jag vet inte om jag lägger in dom på rätt ställe, Jag lägger in dom på steam/steamapps/mitt acc/dedicated server/cstrike/addons/amxmodx där de finns andra mappar som ex
plugins
configs
scripting
data
modules
mm.
Och amxx filen lägger jag in på plugins och sma filen lägger jag in på scripting Och sen på config så går jag in på plugin och skriver in vad själva pluginet heter nedanför (3rd party plugins)
sen så gör jag inte nå mer. Då när jag ska kolla om funkar så gör de inte det, är det nåt jag har missat att göra eller e de nåt jag har missuppfattat. Skriv snälla om det är nåt jag har glömt göra eller något sånt.
Tack på förhand