Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lördagskväll, polare nedslagen

Postat av KARAMELLKUNGEN den 12 Augusti 2007, 00:04
39 kommentarer · 258 träffar
Hejsan.

Ja, idag skulle vi ut och festa järnet då vi skippade att göra något igår (Fredag).

Det hela började med att vi gick ut och började hinka öl på ett billigt ställe på Södermalm. Vi lyckades alla bli dragna utan att det skadade allt för mycket i plånboken. Det var nu dags att bege sig ut på riktigt.

Redan på bussen träffade jag en helt underbar söt tjej som jag på endast 8 stationer fattade ett riktigt tycke för och vice versa.
Hon var verkligen den trevligaste och sötaste tjej jag någonsin mött! Jag skämtar inte, allt bara klickade.

De skulle till samma "nattklubb" vi skulle till, kruxet var bara att de var tvugna att dra till ett annat ställe för att möta upp några kompisar först.

Vi kom alltså överrens om att ses på nattklubben. Hon ville verkligen följa med mig (oss) istället, men hennes vänner bad henne följa med dem först då vi som sagt hade bestämt att vi skulle ses på nattklubben om dryga timmen.

Och det är nu det hemska händer. Det som jag blir något så förbannad över, men inte kan göra något åt känns det som.

Min polare, Erik, går för att fråga ett gäng (på 3 personer) om de vet vart stället ligger. Pårökta, fulla eller vafan dem nu var så skrek en av dem "vafan glor du på jävla svennehora?". I samma sekund slår idioten till Erik rakt på käften medans de andra två utav dem springer iväg. Han får in en spark rakt i ansiktet och springer sedan iväg fort som fan skrikandes något.
Fort som fan springer vi fram till Erik, jag och en annan (Jonas) springer givetvis efter fort som fan. Tyvärr hinner vi inte ikapp, de sprang in mot Frihemsplan och antagligen ned i tunnelbanan. Omöjligt att springa ikapp när det är så förbannat med folk ute.

När vi kom tillbaka ligger Erik och blöder som fan ovanför ögat. Killen är helt groggy, säger inte ett ord.

Varför blev han nu nedslagen? Jo, horungen tyckte han GLODDE KONSTIGT PÅ HONOM. HERREGUD. Vafan är det för jävla idioter som slår på honom och sen springer iväg direkt.

Om jag bara fick tag på den jävla idioten så skulle jag beté mig 1000 gånger värre. Fyfan.
Han fick sys i ambulansen, men blev ändå intagen till sjukhuset.

Vi gick alla hem direkt och svor åt de jävla idioterna som gjorde detta.

Ja, som om detta skulle vara det värsta? (Hoppas det inte låter hårt att jag säger så, det är inte menat så) Nej, tjejen jag fan blev kär i (seriöst, aldrig känt något liknande. aldrig aldrig aldrig) är ute där någonstans nu. Jag har ingen jävla aning vart hon befinner sig. Inte fan kan jag fråga Erik vad skitklubben heter heller då han är helt borta.

Jag har inte gråtit på jävligt jävligt länge, men just nu känns livet bara som ett helvete och ni får förlåta mig men gråta är något som lindrar nu.

Om ni bara visste hur det kändes, en vän som blir nedslagen samt förlora en tjej som jag verkligen gillade. Verkligen.

Värsta dagen i mitt liv antagligen :( Ville bara skriva av mig då jag inte vet hur jag ska göra med allt.

Har någon varit med om något liknande? (Skriver jag bara för att tråden inte skall bort. Förstör så jävla mycket av tråden, jag vet.

(Förlåt för stavfel eller andra dylika företeelser, men jag bryr mig för fan inte ett skit om det just nu)

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..