Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Free mansons

Postat av greensupport den 11 Augusti 2007, 14:11
7 kommentarer · 162 träffar
God middag

Satt och kollade på ett program för ca 15 min sedan ang

Free mansons. Detta är ett slags släkte främst i usa som vii få ut negrer ur landet.

När den första dollar sedeln gjordes i usa består den av en pyramid som har 13 trappsteg. Och inom mansons finns det 13 steg ( nivåer man kan stiga ) enligt Jon Mcloud så har detta en betydlese eftersom skaparen av denna sedel var just en mansons

Jon Mcloud är forskare i usa.

Deras kännetecken är ett kors med en vid leopard i. För ca 3 månader sedan fann man 3 st av dessa kors inne i centrala göteborg. Med texten - Sweden shall be cleaned- Först troode man att detta var nått slags skämt. ( program om just mansons går på history chanel ) men sedan dök det upp 3 till kors i umeå. Vet inte om detta har nått med usa att göra.

Nu till frågan. Vet ni något om Free mansons så skriv gärna eller linka till sidan.

Ni som skriver att jag myttar eller dylikt kan gärna kolla history chanel om dessa program

tack för mig

kan vara några stavfel men detta bjuder jag på

EDIT- Kollade runt lite på google, När hitler var vid stormakten hade han inget emot masons även kallade the three kkk ( deras vita dräkter har 3 huvuden på sig )

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..