Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

anti-fusk program idé

Postat av killeutanskill den 10 Augusti 2007, 18:50
29 kommentarer · 174 träffar
Asså detta är bara en tanke jag fått och jag vet inte om det är möjligt eller ej men här är min idé i alla fall:

Det ska vara ett program som spelar in allt som visas "längst fram på skärmen" tex spelar du cs så filmar programet din cs-match. "tabbar" du ner till skrivbordet så filmar programmet skrivbordet ända tills du trycker upp cs igen.

Aja tanken är att det är ett program som spelar in allt som händer, man skulle då direkt se om någon satt på wh/pixelaimbot etc etc etc.

Hoppas ni förstå vad jag menar annars får jag väll skriva en edit och förklara bättre.

Ni som förstog, tror ni det är möjligt att tillverka ett sådant program som "filmar" allt som händer.

Edit: känns som vi förstår varandra hyffsat, men min idé är att detta är ett programm som typ scc du laddar ner, och du andvänder det istället för att recca på cupper etc, det ska förstå inte recca all public som händer, utan mer pp typ cuper som jag skrev över.

Där det händer att man ber om reccen från varandra,

Förstog ni mer vad jag mena nu :D?

Det var en nice idé

57 personer har röstat

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..